19-22 Mayıs Olimpos Hobbit Aile Kampı (2 Yetişkin 1 Çocuk)

Küçük Filozoflar Kampta

Kategoriler: Doğa
Yaş Grubu: 4 yaş - 12 yaş
Format: Yüzyüze Katılım - Mekanda

19-22 Mayıs Olimpos Hobbit Aile Kampı (2 Yetişkin 1 Çocuk)

Küçük Filozoflar Kampta

19 May - 19 May
Rezervasyona kapatıldı

Hakkında

Orta Dünya’ nın eğlenceli, güler yüzlü, doğa sever, yemek sever kadim ve sevimli halkı HOBBİTLER.
Çocuklar yapacağımız bu eğlenceli kampta hobbitler nasıl yaşıyorsa öyle bir kamp yapacağız. Nasıl mı?
HOBBİTLER;
Pastoral yaşamı severler, o halde biz de pastoral yaşayacağız. Hatta hiç ayakkabı gitmezler, biz de yalın ayak doğada enerjimizi atacağız, doğada yürüyüş yapacağız,
Topraktan güzel sanat eserleri yaparlar, biz de yapacağız,
Çiftçiliği ekip biçmeyi çok severler, biz de ekip biçeceğiz,
Oyun oynamayı çok severler, bol bol oyunlar oynayacağız,
Kadim bir halktır felsefeyi severler, FELSEFİ konularda derinleşeceğiz,
Barış sever bir halktır, o zaman Mitolojik efsaneler, barış MASALLARI dinleyeceğiz,
En sevdikleri şey arkadaşları ile PARTİ yapmak, müzik, dans, o zaman biz de PARTİLİYORUZ, şarkılar söylüyoruz, dans ediyoruz,
HOBBİT EVLERİNDE kalıyoruz,
OLİMPOS Antik Kenti’ni geziyoruz, hikayelerini dinliyoruz, hep beraber denizinde serinliyoruz.
Bunlar çocuklarımız için ama sizi de unutmadık ebeveynlerimiz, sizin için de yapacaklarımız var🤗 müzik gecesi, masal gecesi, felsefe gecesi..

Kamp, 19-22 Mayıs tarihleri arasında 4 gün 3 gece olacak şekilde planlanmıştır.

4-12 yaş çocuklar için uygundur. (Duruma göre çocuklar yaşlarına göre ikiye bölünerek etkinlikler uygulanır)

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER
Sabah kahvaltısı, akşam yemeği, etkinlikler, konaklama.

FİYATA DAHİL OLMAYANLAR
Ulaşım, ören yeri ve müze girişleri, öğle yemeği, ana öğünlerin dışında ekstra yiyecek ve içecekler dahil degildir.

İptal politikası: İptal edilemez.
İade Politikası:

Kamp tarihine 15 gün kala yapılan iptallerde iade veya başka bir kampa aktarım yapılmaz.

Telafi Politikası:

Kamp tarihine 1 ay ile 15 gun arasındaki iptallerde ön ödeme başka bir kampa aktarılır.

Konum Bilgileri

İş Ortağı

2004 yılında Kocaeli Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü’nden mezun olduktan sonra, Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsünde Eğitim Bilimleri üzerine yüksek lisansımı tamamladım. Bir dönem özel sektörde çalıştıktan sonra oğlum Ilgaz Efe’nin dünyaya ge...